НАСРОЧЕНО Е ДЕЛОТО, ОБРАЗУВАНО ПО ПРОТЕСТ НА ОКРЪЖНА ПРОКУРАТУРА – ЛОВЕЧ ПРОТИВ ТЕКСТОВЕ ОТ НАРЕДБА № 2 ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА И БЕЗОПАСНОСТТА НА ДВИЖЕНИЕТО, ДИСЦИПЛИНАТА НА ВОДАЧИТЕ НА ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА И ПЕШЕХОДЦИТЕ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ЛОВЕЧ
Административно дело № 243/2017 г. по описа на Административен съд – Ловеч, образувано по протест на прокурор от Окръжна прокуратура – Ловеч, подаден против чл. 14, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 4 и т. 15 от Наредба № 2 за организацията и безопасността на движението, дисциплината на водачите на превозни средства и пешеходците на територията на Община Ловеч, е насрочено за разглеждане в открито съдебно заседание на 21.08.2017 г. от 11.00 часа.
Според подалия протеста прокурор, размерите на предвидените в текстовете на чл. 14, ал. 1 ,т. 1, т. 2, т. 4 и т. 15 от Наредбата административни наказания за неправилно паркиране изцяло противоречат на регламентираните в Закона за движение по пътищата санкции за аналогични нарушения.
НАСРОЧЕНО Е ДЕЛОТО, ОБРАЗУВАНО ПО ПРОТЕСТ НА ОКРЪЖНА ПРОКУРАТУРА – ЛОВЕЧ ПРОТИВ ТЕКСТОВЕ ОТ НАРЕДБАТА ЗА ОРГАНИЗАЦИЯ, ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ И КОНТРОЛ НА РЕКЛАМНАТА ДЕЙНОСТ И РАЗПОЛАГАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННО-УКАЗАТЕЛНИ ТАБЕЛИ И ОБЯВИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ЛЕТНИЦА
Административно дело № 218/2017 г. по описа на Административен съд – Ловеч, образувано по протест на прокурор от Окръжна прокуратура – Ловеч, подаден против чл. 17, ал. 1, т. 8, чл. 24, ал. 1, т. 2 и т. 5 и чл. 35 от Наредбата за организация, осъществяване и контрол на рекламната дейност и разполагане на информационно-указателни табели и обяви на територията на Община Летница, е насрочено за разглеждане в открито съдебно заседание на 04.10.2017 г. от 11.00 часа.
Според подалия протеста прокурор, текстовете на чл. 17, ал. 1, т. 8 и чл. 24, ал. 1, т. 2 и т. 5 от Наредбата са в противоречие със Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност, Закона за нормативните актове и Закона за местните данъци и такси, тъй като прилагането на посочените норми от общинската наредба ограничава кръга от субекти, които могат да кандидатстват за получаване на разрешение за поставяне на РИЕ и въвежда рестриктивни мерки, непредвидени със закон. По отношение на чл. 35 от Наредбата, в протеста се поддържа, че предвидените в него санкции противоречат на аналогичните санкции, регламентирани в ЗМСМА.
|